poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Wprowadzenie w zasady programu

Bitwa na głosy jest programem rozrywkowym o fabule talent show, nadawany jest w telewizji TVP 2. Tytułową piosenką jest "It's my life" zespołu Bon Jovi. W programie bierze udział osiem gwiazd polskiej muzyki, które wracają w swoje rodzinne strony, aby poszukać 16 uzdolnionych osób, które zasilą szeregi ich grup. Co tydzień z programu odpada najsłabsza z grup (pierwszych 2 odcinków, które służyły prezentacji gwiazd), czyli taka, na którą głosowało najmniej widzów. W finale zmierzą się ze sobą dwie najsilniejsze grupy. Zwycięzcy wskażą cel charytatywny, związany z ich rodzinną miejscowością, na który przeznaczone zostanie 100 000 zł. W programie biorą udział:
  Natasz Urbańska z zespołem z Warszawy 
Michał Wiśniewski z zespołem z Łodzi
 Piotr Kupicha z zespołem z Katowic
Urszula Dudziak z zespołem z Zielonej Góry
Krzysztof Cugowski z zespołem z Lublina
Bracia Golec z zespołem z Milówki
Maciej Miecznikowski z zespołem z Gdyni

                                      
Halina Młynkowa z zespołem z Cieszyna.
Natomiast jurorami są Grażyna Szapołowska, Alicja Węgorzewska i Wojciech Jagielski. Prowadzącymi są Hubert Urbański wraz z Piotrem Kędzierskim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz